Welcome!!!

Hi everyone,

Welcome to my blog. I am not an artist or expert of crafts, but just a simple and an ordinary woman who loves crafts and crafting. Enjoy your visit and let us share ideas. Crafting is fun when we do it together with RESPECT AND TOLERANCE.

Happy crafting
Hany Von G

Saturday, February 19, 2011

Give Away Winner

Gak sadar kalau hari sudah tanggal 19 Februari, saatnya mengumumkan pemenang "Have Fun Give Away" .
Ada 6 orang yang menuliskan kementar, sangat sulit sekali untuk menentukan siapa pemenangnya. Semua komentar sangat bagus dan apresiatif. Akhirnya saya memutuskan untuk mengocok nama peserta, dan meminta suami saya untuk ambil satu kartu. Akhirnya nama yang beruntung adalah :
Jane Albertina

Selamat buat Jane, dan bagi yang belum beruntung, jangan kecil hati ya. Ini bukan merupakan yang terakhir, karena saya masih akan mengadakan acara serupa lagi di waktu yang akan datang (karene saya menikmatinya dan saya suka berbagi dengan anda). Sering-sering saja mampir ya ...

I did not realize that today is the 19th of February. It is the time to announce the winner of my "have fun give away".
There are 6 people entered for this event. It was very hard to pick one of them as the winner , all comments that they wrote were very nice and apreciative. I decided to draw the names, and asked my husband to pick one. The lucky name is Jane Albertina.

Congratulations Jane, and for those who did not win this time, please don't get discourage. This will not be the last one. I will do this again in the near future (I enjoyed it and I love to share with you), you just keep checking up!

Terima kasih
Thank you
Hany Von Gillern

2 comments:

Yayan Kris Pasha said...

ihiks, saya belum menang.. hehe, tapi ga papa mbak.. ini keikutsertaan saya yang pertama... next time, moga giliran saya yang menang, hahaha... tapi saya senang sudah mengenal mbak Hany.. saya sudah menjelajah lho... ;)

Hany Von Gillern said...

Hai lagi Yayan, makasih ya sudah ikutan dan sudah menjelajah. Jangan kapok main ya ... seperti saya bilang, nanti akan ada lagi give away berikutnya, so stay tune ya :)
Ayo kapan mulai majang hasil karya, ditunggu ya!!!!

Hany xo